İşbu Politika, NatShield Kozmetik San. ve Tic. A.Ş.’ye ait https://natshield.com.tr/ üzerinden sipariş edilen ürünlerin iptali ve iadesine ilişkin olarak Site ziyaretçilerini ve sipariş veren müşterileri (“Alıcı”) bilgilendirmek üzere hazırlanmıştır.
Kural olarak NatShield, ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak tesliminden sorumludur. Bununla beraber Alıcı tarafından sipariş edilen ve ödemesi tamamlanan ürünlerin teslimatına ilişkin olarak; NatShield ile Alıcı arasında imzalanan Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde (“Sözleşme”) yer alan ilgili hükümler geçerliliğini korumaktadır.
Teslimat Süresi
Siparişin onaylandığına ilişkin e-postanın Alıcı’ya gönderilmesinin ardından en kısa süre içinde ürün, kargo şirketine verilir.
Ürünün teslimatı; Natshield’ın stokunun müsait olması halinde ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra, ürünün tesliminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı haller saklı kalmak kaydıyla, Alıcı tarafından siparişin verildiği/verilen siparişin onaylandığı tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde yapılır.
Alıcı’dan Farklı Kişiye/Adrese Teslim
Alıcı, sipariş sırasında ürünün kendisinden farklı bir kişi/kuruluşa teslim edilmesini talep edebilir. Bununla birlikte siparişlerinizi soyadı tutarlılığı olan birinci dereceden yakınınız da kimlik ibraz ederek teslim alabilir. Teslimat adresinde paketinizi teslim alan kişinin imzası istenmektedir.
Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun yerinde olmamasından, teslimatı kabul etmemesinden; Alıcı tarafından sağlanan teslimat bilgilerindeki yanlışlık ve/veya eksiklikten doğabilecek zarar ve masraflardan (örneğin ekstra kargo bedellerinden) Natshield sorumlu tutulamaz.
Alıcı tarafından belirtilen fatura adresinin, teslimat adresinden farklı olması halinde Alıcı; faturanın ilgili adrese teslimi için ek bir kargo ücreti ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
Teslimat Sırasında Oluşabilecek Sorunlar
Kargo firmasının ürünü Alıcı’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle siparişi verilen ürünün Alıcı’ya ya da yetkilendirdiği kişi/kuruluşa teslim edilememesinden dolayı kural olarak Natshield sorumlu tutulamaz.
Bununla birlikte Alıcı’nın teslim sırasında paketin ve/veya içindeki ürünün zarar gördüğünü (yırtılma, patlak, ezilme, ıslanma vb. olduğunu) düşünmesi halinde;
- Zarar görmüş paketleri teslim almayarak kargo şirketi görevlisine buna ilişkin tutanak tutturma (Durum Tespit Tutanağı ya da Hasar Tespit Tutanağı) ve iade hakkı vardır.
- Eğer kargo şirketi görevlisi paketin veya içindeki ürünün hasarlı olmadığı görüşünde ise, Alıcı’nın paketi teslim anında ve kargo yetkilisinin yanında açarak ürünlerin teslim edildiği halini bizzat kontrol etme, kargo görevlisine ettirme ve durumu bir tutanakla tespit etme hakkı vardır.
Tutanakların bir nüshası Alıcı’da kalacak diğer nüshası da kargo şirketi görevlisine teslim edilecek şekilde iki nüsha olarak düzenlenmesi gerekmektedir.
Alıcı’nın paketi kabul etmemesi ve tutanak tutması halinde, bu durumun tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte derhal ve en geç 1 (bir) iş günü içerisinde info@natshield.com.tr adresine e-posta ile NatShield’e bildirilmesi gerekmektedir.
Bu işlemlerin gerçekleştirilmesi halinde NatShield, paketle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacaktır.
- Ayrıca ürünü teslim alacak kişinin, üründe teslimattan kaynaklanan bir sorun/hata oldğunu düşünmesi ve fakat haklı bir nedenle yukarıda belirtildiği gibi şekilde tutanak tutamaması/tutturmaması halinde, derhal ve en geç ürünü teslim aldığı gün; ürünün ve ürünün içinde geldiği paketinin bir fotoğrafını çekerek bunları info@natshield.com.tr adresine e-posta olarak göndermesi gerekmektedir. Bu halde NatShield, 3 (üç) iş günü içinde Alıcı ile teslimat ve iade sürecine ilişkin iletişime geçecektir.
Paketin Alıcı tarafından herhangi bir itiraz olmaksızın; paket ve/veya içeriğindeki ürünün eksik, kusurlu veya belirtilenden farklı bir durumda teslim edildiğine ilişkin herhangi bir tutanak tutulmaksızın veya başkaca şekilde bu durum delillendirilmeksizin teslim alınmasıyla birlikte kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı; NatShield’ın teslim yükümlülüğünü yerine getirdiği kabul edilir.
İADE POLİTİKASI
Aldığınız her ürün, firmamızın garantisi altındadır.
Elinize ulaşan siparişi üzerinde bulunan NatShield kutusunu hiçbir şekilde açmadan 14 gün içerisinde müşteri hizmetleri onayı ile iade edebilirsiniz.
Siparişiniz iade depomuza ulaştıktan sonra incelenir ve sonrasında açılmamış onayı verildikten sonra para iadeniz bankanıza gerçekleşir.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim almadan önce kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Tutanak tutturmamanız durumunda, ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve bunun gibi durumlarının tespit edildiği ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmediği durumlarda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
Ürünü iade etmeniz halinde, iade işleminiz ürün firmaya ulaştığı andan itibaren yedi (7) iş günü içerisinde sonuçlanacaktır.
İade işleminin onaylanmasından sonra kredi kartı iadeleri beş (5) iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı ekstre döneminde hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.
Ürün size ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek ürün şikayetleri için, 0541 118 18 68
numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilisine ulaşabilirsiniz. Sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığının tespit edilmesi durumunda telafisi yapılacaktır.